preskoči na sadržaj

Osnovna škola Brodarica

Login

Projektne aktivnosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Primjena Stop animacije u učenju i poučavanju i hibridni oblik mobilnosti u realizaciji ERASMUS + projekta
Autor: Ivana Križanac, 18. 12. 2021.

Od 13. do 17. prosinca bili smo domaćini našim europskim partnerima u sklopu projekta Soft skills for a better life. Posjetili su nas učitelji iz: Italije i Rumunjske, a učitelji iz Mađarske i Španjolske su nas pratili online te zajedno s našim učiteljima razmijenili iskustva učinkovite uporabe tableta u nastavi kao i korištenja Stop animacije u nastavi. Tijekom posjeta učitelji su sudjelovali u radionici „Primjena Stop animacije u učenju i poučavanju“.


Riječ je o jednom zanimljivom pomaku u realizaciji mobilnosti, takozvanom hibridnom modelu gdje jedan dio učitelja sudjeluje uživo dok je drugi dio učitelja virtualno prisutan.

Na radionicama je bilo prisutno više od 50 učitelja i oko 80 učenika. Tijekom radionica smo izradili više od stotinu različitih primjera stop animacija te neke od njih će biit uvrštene u zbirku obrazovnih sadržaja projekta koja će biti višestruko iskoristiva. Do sada smo u projektu primijenili nekoliko modela realizacije od mobilnosti uživo, virtualnih mobilnosti i na kraju i hibridni model mobilnosti. Unatoč svim preprekama tijekom pandemije korona virusa uspijevamo pronaći modele za realizaciju planiranih aktivnosti. 

Želimo posebno zahvaliti na izvrsnoj suradnji timu Centra za nove tehnologije i poduzetništvo Trokut koji nam je omogućio IKT podršku kako bi naš hibridni model radionice uspio.

Glavni cilj projekta Soft skills for better life je osnaživanje „mekanih“ vještina uz danas neophodne digitalne kompetencije učenika i učitelja kao i učinkovita uporaba tableta u nastavi. Osim digitalnih kompetencija, učitelji i učenici osnažuju svoje jezične kompetencije, istražuju kulturu, jezik i zemlje uključenih partnera.

Sudjelovanjem u ERASMUS+ programima razvijamo europsku dimenziju naše škole što nas čini prepoznatljivim u širem obrazovnom kontekstu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju