OŠ Brodarica
Raspored prijevoza
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored održavanja izvannastavnih aktivnosti, dopunske i dodatne nastave
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/loMKpZ6ES-Ozwim-SDOzuQ
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/vBV77hBLTbehmrKz8zxrxA
Suvremena nastava prirodoslovlja zahtijeva da učenici osim sadržaja prirodoslovlja spoznaju prirodoznanstvenu metodu i prirodoslovne postupke, načine istraživanja, otkrivanja i dolaženja do znanstvenih spoznaja, a sve s ciljem kako bi se osposobili za samostalno spoznavanje okoliša...
Učenici razredne nastave spoznaju prirodoznanstvene metode i prirodoslovne postupke, istražuju, otkrivaju i dolaze do znanstvenih spoznaja.
Projekt je trajao četiri godine, a glavna poveznica je bila voda. Teme su se nizale i proširivale iz godine u godinu, od projekta Mali planet, Istraživanja svojstva vode, Života u kapljici vode pa sve do Obale mora i istraživanja kvalitete i čistoće naše obale.
Cilj nam je bio osnažiti vertikalnu suradnju učitelja predmetne i razredne nastave.
Rezultati su bili izvrsni, učenici postižu odlične rezultate u predmetnoj nastavi, a suradnja učitelja je rezultirala objavom stručnog rada u znanstvenom časopisu Napredak
Napredak, Vol.152 No.1 Siječanj 2011.
Projekt smo nastavili i s novom generacijom učenika i prva u nizu je bila radionica Mali planet.
Materijali za realizaciju projekta su dostupni jednim klikom na slike ispod.