2019-12-09 18:35:00 Industrijski napredak i njegov utjecaj na ekosustav mora Projekt učenika sedmih razreda. Kombinirajući istraživačku nastavu i korištenje različitih IKT alata realizirani su odgojno-obrazovni ishodi predmeta Kemija i međupredmetnih tema (Održivi razvoj i IKT)
Učenici su usvojili i primijenili osnovne činjenice i teorijska znanja o posljedicama povećane emisije štetnih plinova (u prvom redu ugljikova(IV) oksida) za živu i neživu prirodu izvršavajući skup jednostavnih zadataka u poznatim uvjetima. Tijekom dodatnih aktivnosti učenici su se koristiti računalnim aplikacijama za učenje i ponavljanje sadržaja, programom za izradu prezentacije i/ili plakata te programom za preuzimanje i pohranu informacija. Interpretirali su pročitane podatke na slajdovima/crtežima/slikama, samostalno su odredili put njihova opisivanja, te objasnili procese prikazane slikom/crtežom. Izveli su pokuse prema uputama. Prezentirali su rezultate svoga rada. Učenici su razvili zanimanje za upoznavanje ekoloških tema, raspravili uočene probleme s nastavnicom ili s drugom učenicom/učenikom, tražili su pomoć kada im je bila potrebna, uvažavali su mišljenje drugih učenika s kojima su radili u grupi. Tijekom svih aktivnosti u grupama, učenici su međusobno surađivali i komunicirali što pridonosi razvoju socijalnih vještina učenika. Učenici su se ponašali u skladu s dogovorenim pravilima rada u grupi, s pravilima komunikacije na mreži, prilagodili su mrežno pretraživanje specifičnim potrebama i prosuđivali su o prikupljenim informacijama.
|
|
Osnovna škola Brodarica | |