2022-05-02 10:07:00

eTwinning projekt Biram zdravlje!

 eTwinning projekt Biram zdravlje provodio se u školskoj godini 2021./22. kako bi kod učenika potaknuo razvoj suradničkih odnosa i inovativnost u svrhu razmjene iskustava dobre prakse, a s ciljem očuvanja zdravlja. Učenici su u sklopu projekta kroz multidisciplinarni pristup upoznali i osvijestili važnost prevencije i očuvanja zdravlja izborom pravilne i uravnotežene prehrane kao i važnost redovite fizičke aktivnosti za očuvanje zdravlja i sprječavanje bolesti. Učenici su poticani na jačanje vlastitih dobrih strana, zdrav način života i usvajanje dobrih navika u životu. Kroz IKT surađivali su s ostalim dionicima projekta i predstavili svoje aktivnosti koje su provodili tijekom nastavne godine te su na taj način razvijali suradničke odnose kako s učenicima svoje škole tako i s učenicima ostalih patnerskih škola, vodeći brigu o autorskim pravima i  ponašanju u digitalnom okružju.eTwinning projekt Biram zdravlje provodio se u školskoj godini 2021./22. kako bi kod učenika potaknuo razvoj suradničkih odnosa i inovativnost u svrhu razmjene iskustava dobre prakse, a s ciljem očuvanja zdravlja. Učenici su u sklopu projekta kroz multidisciplinarni pristup upoznali i posvijestili važnost prevencije i očuvanja zdravlja izborom pravilne i uravnotežene prehrane kao i važnost redovite fizičke aktivnosti za očuvanje zdravlja i sprječavanje bolesti. Učenici su poticani na jačanje vlastitih dobrih strana, zdrav način života i usvajanje dobrih navika u životu. Kroz IKT surađivali su s ostalim dionicima projekta i predstavili svoje aktivnosti koje su provodili tijekom nastavne godine te su na taj način razvijali suradničke odnose kako s učenicima svoje škole tako i s učenicima ostalih patnerskih škola, vodeći brigu o autorskim pravima i  ponašanju u digitalnom okružju. Aktivnosti naših učenika možete pogledati na poveznici 

https://wakelet.com/wake/B3QNXWvTDrT_x9T3XkA0Z

 

.

Obrazovni ciljevi projekta su ostvareni. Učenici su radili pojedinačno, u parovima ili manjim skupinama. Aktivnosti su se provodile kroz redovnu nastavu Biologije, Kemije, INA Biosigurnost i biozaštita, a ostvarena su očekivanja međupredmetnih tema: Zdravlje, Osobni i socijalni razvoj, Učiti kako učiti i Uporaba IKT-a. Suradničkim učenjem i istraživačkom nastavom učenici su stekli različita znanja o očuvanju zdravlja. Tijekom cijelog projekta koristili su različite informacijsko komunikacijske tehnologije kojima su prikazali vlastite aktivnosti. Razvijali su komunikacijske i socijalne vještine međusobno i s učenicima drugih škola. Razmjenjivali su vlastita iskustva, ideje i primjere praks


Osnovna škola Brodarica