2019-12-09 18:35:00

Industrijski napredak i njegov utjecaj na ekosustav mora

Projekt učenika sedmih razreda.

Kombinirajući istraživačku nastavu i korištenje različitih IKT alata realizirani su odgojno-obrazovni ishodi predmeta Kemija i međupredmetnih tema (Održivi razvoj i IKT)

Očuvana priroda i okoliš predstavljaju najveću šansu za razvoj područja u kojem živimo. Razvijanje svijesti o nužnosti suživota svih živih bića te koje su posljedice narušavanja. Kod naših učenika želimo potaknuti stil života i donošenje osobnih odluka u skladu s očuvanjem prirode i okoliša. Osvijestiti ih da o njihovom trenutnom djelovanju ovisi budućnost njih samih, ljudske vrste i planete.

Učenici su usvojili i primijenili osnovne činjenice i teorijska znanja o posljedicama povećane emisije štetnih plinova (u prvom redu ugljikova(IV) oksida)  za živu i neživu prirodu izvršavajući skup jednostavnih zadataka u poznatim uvjetima. Tijekom dodatnih aktivnosti učenici su se koristiti računalnim aplikacijama za učenje i ponavljanje sadržaja, programom za izradu prezentacije i/ili plakata te programom za preuzimanje i pohranu informacija. Interpretirali su pročitane podatke na slajdovima/crtežima/slikama, samostalno su odredili put njihova opisivanja, te objasnili procese prikazane slikom/crtežom. Izveli su pokuse prema uputama. Prezentirali su rezultate svoga rada. Učenici su razvili zanimanje za upoznavanje ekoloških tema, raspravili uočene probleme s nastavnicom  ili s drugom učenicom/učenikom, tražili su pomoć kada im je bila potrebna, uvažavali su mišljenje drugih učenika s kojima su radili u grupi. Tijekom svih aktivnosti u grupama, učenici su međusobno surađivali i komunicirali što pridonosi razvoju socijalnih vještina učenika. Učenici su se ponašali u skladu s dogovorenim pravilima rada u grupi, s pravilima komunikacije na mreži, prilagodili su mrežno pretraživanje specifičnim potrebama i prosuđivali su o prikupljenim informacijama. 

 

">http://

 

 

 

 


Osnovna škola Brodarica