2021-06-07 17:49:00

PRIMJENA ZNANSTVENE METODE U POČETNOM UČENJU PRIRODOSLOVLJA

Nastava prirode i društva u razrednoj nastavi ujedinjuje sadržaje različitih znanstvenih područja, prirodoslovnih i društvenih (kemije, fizike, biologije, geografije, povijesti, hrvatskoga jezika, informatike...) Tijekom poučavanja učenici trebaju ovladati ključnim pojmovima koji omogućuju nadograđivanje sadržaja prirodnih i društvenih predmeta u predmetnoj nastavi osnovne škole. Cikličko širenje znanja, vještina i sposobnosti u horizontali i vertikali kroz prirodnu skupinu predmeta rezultirat će poboljšanjem znanja i kompetencija učenika. Suvremena nastava prirodoslovlja proces je koji je okrenut budućnosti, u smislu da se pravilnom edukacijom i usmjerenom praksom ostvaruju preduvjeti za bolju i zdraviju budućnost, na svim područjima ljudskog djelovanja.

Očekivani ishodi: 

prepoznati važnost ovakvog načina rada prihvatiti i pratiti predočene načine rada surađivati u nastavnom procesu  svojim aktivnostima pridonijeti kvaliteti nastave  koristiti se dodatnim izvorima znanja  upoznati se s osnovnm svojstvima vode opisati alge, biljke i životinje  na terenu procijeniti onečišćenje voda u vlastitom zavičaju objasniti kako čuvati okoliš od onečišćenja koristiti IKT

Učenici  1.a razreda sa svojim učiteljicama Ivanom i Martinom, u suradnji s predmetnom učiteljicom Prirode, Biologije i Kemije, opisivali  su alge, biljke i životinje na morskoj obali i istraživali su osnovna svojstva mora. 

Suvremena nastava prirodoslovlja zahtijeva da učenici osim sadržaja prirodoslovlja spoznaju prirodoznanstvenu metodu i prirodoslovne postupke, načine istraživanja, otkrivanja i dolaženja do znanstvenih spoznaja, a sve s ciljem kako bi se osposobili za samostalno spoznavanje okoliša...

Sve materijale koji su vam potrebni za izovđenje istraživanja možete preuzeti ovdje.

 

Osnovna škola Brodarica