Izvorna stvarnost u nastavi

U sklopu izvanučioničke nastave učenici 2. a i 2. b razreda, zajedno sa svojim razrednim učiteljicama, posjetili su autobusni kolodvor, željeznički kolodvor i brodsku luku, gdje su se upoznali s različitim vrstama prometa, pravilima ponašanja i njihovom važnošću u svakodnevnom životu. Posjet Muzeju dalmatinskog psa omogućio je učenicima upoznavanje zavičajne baštine, dok su u Parku Roberta Visianija razgledali prigodni postav Vlak u snijegu, posvećen Mati Relji i Arsenu Dediću. Terenska nastava protekla je u ugodnom blagdanskom ozračju.
Aktivnost je provedena u skladu sa školskim kurikulumom te je ostvarila sljedeće odgojno-obrazovne ishode:
-
učenik uočava i objašnjava obilježja prometnih sustava i njihovu ulogu u zajednici (Priroda i društvo),
-
učenik sluša, promatra i izdvaja bitne informacije iz neposrednog okruženja te ih povezuje s nastavnim sadržajima (Hrvatski jezik),
-
učenik primjenjuje matematička znanja u svakodnevnim situacijama (snalaženje u prostoru, procjena udaljenosti i vremena) (Matematika)
-
učenik razvija kulturnu svijest, zavičajni identitet i pozitivan odnos prema hrvatskoj kulturnoj baštini,
-
učenik usvaja pravila primjerenog ponašanja u javnim ustanovama i tijekom zajedničkih aktivnosti.
Izvanučionička nastava pokazala se kao vrijedan oblik učenja u izvornoj stvarnosti, potičući aktivno sudjelovanje učenika, iskustveno učenje i povezivanje znanja iz različitih nastavnih područja.



