Rezultati projekta istraživanja mentalne otpornosti i samopouzdanja učenika naše škole

Danas živimo u svijetu u kojem je znanje lako dostupno, informacije putuju nevjerojatnom brzinom, a očekivanja društva stalno rastu. U takvom svijetu sve više govorimo o važnosti mentalnog zdravlja. Uz mentalno zdravlje, jednako su važne i mentalna otpornost te samopouzdanje – dvije vještine koje često čine razliku između uspjeha i odustajanja, između napretka i stagnacije, između sretnog i nesretnog života.

U okviru našeg projekta proveli smo istraživanje među učenicima (anketa) kako bismo bolje razumjeli s čime se suočavaju. Istraživanje je provedeno putem anonimne ankete izrađene u MS Formsu.

Anketa provedena među 131 učenikom od petog do osmog razreda pružila je uvid u njihovu percepciju školskog okruženja, emocionalnog stanja, odnosa s vršnjacima i korištenja tehnologije.

Uvid u rezultate je dostupan u priloženom Mentalna otpornost_sažetak

 mr.sc. Sandra Lacić, prof. bio. i kem., OŠ Brodarica, Šibenik

Višnja Šuperba, prof. mat. i fiz., OŠ Brodarica, Šibenik

Pročitajte još

Dani zahvalnosti za plodove zemlje u PŠ Grebaštica

Dani zahvalnosti za plodove zemlje u PŠ Grebaštica

Danas smo povodom Dana zahvalnosti za plodove zemlje - Dani kruha imali blagoslov pekarskih proizvoda koje su pripremili naši učenici zajedno sa svojim roditeljima. Nakon recitacije koju su izveli učenici 1.G, 2.G i 3.G razreda te zajedničke pjesme “Mlin”, uslijedila...

Obavijest

Obavijest

U Brodarici  24. rujna 2025.   OBAVIJEST  br. 4   Dragi učenici i djelatnici, u ponedjeljak 29. rujna 2025. obilježava se Dan grada Šibenika i blagdan sv. Mihovila. Nastava se taj dan neće održavati. Učenici na nastavu dolaze u utorak 30. rujna  prema...

Obilježavanje Mjeseca hrvatske knjige

Obilježavanje Mjeseca hrvatske knjige

U sklopu obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige učenici 2.a razreda sudjelovali su u nizu edukativnih i kreativnih aktivnosti koje su proveli zajedno sa školskom knjižničarkomSilvijom Marin. Aktivnosti su provedene s ciljem poticanja interesa učenika na čitanje,...

Skip to content