preskoči na sadržaj

Osnovna škola Brodarica

Login

 

Pratite nas ... eTwinning

Web sjedište projekta 

Plan aktivnosti 2. godine Energy for Life

__________________________________________________________________

Italija: mobilnost učenika i učitelja, 7.10.-14.10. 2017.

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Traži se ime maskote projekta Energy for life!
Autor: Ivana Križanac, 8. 2. 2017.

Učenici iz Rumunjske su osmislili maskotu projekta Energy for life. Naš zadatak je predložiti ime maskote kako bi mogla krenuti na put i ispričati nam priču o zemljama koje je posjetila i zašto ima glavu zmaja, tijelo kornjače, rep dupina i krila leptira ....

Ime možete predložiti na interaktivnoj ploči. Dovoljno je samo kliknuti na nju, upisati svoj prijedlog, svoje ime i razred. Dva najbolja prijedloga očekuje i nagrada wink


Made with Padlet




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Dnevnik realizacije projekta

Najava aktivnosti:

 

Studeni - prosinac ... istražujemo četiri elementa u neposrednom okruženju!

Cilj: prepoznati četiri elementa u neposrednom okruženju

 

  • Koji element(i) (vatra, voda, zemlja, zrak) se najviše ističe u našem neposrednom okruženju? (prezentacija teme videom koristeći Adobe Spark ili Animoto kao i korištenje eTwinning platforme)
  • kreirati Erasmus+ kutak
  • Izrada božićnih čestitki, Skype susret i božićne dekoracije (motivi prema temi projekta, te ih poslati od 8. do 12. prosinca)

 

Siječanj - ožujak ... istražujemo prednosti (iskoristivost) i nedostatke (opasnost) četiri elementa!

Cilj: istraživačkim pristupom preispitati i doživjeti četiri elementa

 

  • video i mogući posjeti (izvanučionička nastava), prezentacija aktivnosti je prema izboru učenika i učitelja
  • učenici će izražavati svoje spoznaje o četiri elementa
  • kroz legende i priče će uspoređivati svoje (mis)koncepte o četiri elementa
  • istraživačkim pristupima će istražiti jesu li njihove tvrdnje bile točne
  • prezentacija 4 elementa u svakodnevnom životu

(moguće aktivnosti: osmisliti i napraviti meteorološku stanicu, pokusi kruženja vode u prirodi, predstaviti umjetnike koje su potakli 4 elementa na stvaranje, pokusi kojima će se izazvati prirodni fenomeni ... vulkan, poplava, potres i sl.)

 

Ožujak - svibanj ... pišemo priču (suradničko pisanje)

Cilj: izražavati se usmeno i pisano/pismeno o četiri elementa 

 

  • u našoj školi priča završava te zajednički osmišljavamo završetak
  • svaka škola će ilustrirati knjige (7+1) na svoj način te je napisati i na svome jeziku i sve knjige će biti predstavljene u Erasmus kutku

 

Drugi transnacionalni projektni sastanak u Grčkoj od 22. do 24. svibnja 2017.

2. Transnacionalni sastanak u Grčkoj - sažetak

 - evaluacija aktivnosti tijekom godine i dogovorene aktivnosti

 -  dovršiti knjigu do kraja godine i ilustrirati svoje poglavlje

 - 1.Teaching, Training and Learning susret u Italiji od 9. listopada do 13. listopada 2017.

 -  razmijenit ćemo sjemenke autohtonog bilja te pratiti životni ciklus biljke

 -   3. Transnacionalni sastanak će biti u Francuskoj  od 20. do 23.11.2017.

 -  napraviti evaluaciju projekta na kraju prve godine s učenicima, roditeljima i učiteljima

 -  tiskati logo na majicama za učenike i učitelje koji idu u Italiju

 -  pišemo dnevnik/blog dok maskota boravi u našoj zemlji

Aktivnosti za drugu godinu projekta.

Zajedničke aktivnosti:

  • 26.09. na Europski dan jezika           aktivnosti će se naknadno dogovoriti
  • 11.-15.12. za Božić
  • Knjiga Luis Sepulveda: Priča o galebu i mačku koji ga je naučio letjeti. Godinu ćemo započeti knjigom i aktivnosti vezane uz nju završiti do mobilnosti u Italiju. Svaka škola planira aktivnosti prema svojim željama. Svi materijali se nose u Italiju gdje će ih djeca međusobno dijeliti.
  • Dangers and benefits of four elements (of each element). Svaka zemlja odrađuje aktivnosti prema svojim specifičnostima. To će nam poslužiti za međusobnu usporedbu i analizu. Napraviti prezentaciju prikupljenih podataka. Napraviti kviz (Kahoot!) kako bi provjerili što su djeca zapamtila. Aktivnost bi trebala biti suradnička i završena do mobilnosti u Hrvatsku.
  • Na kraju projekta trebalo bi izgraditi zeleni grad koji će se izgraditi u Španjolskoj
  • Wordcloud
  • Kodiranje kao finalni produkt (igre s flash card i robotika) – nije definirano pa se smatra pod izbornom aktivnosti.
  • Pronaći digitalne alate za zajedničku aktivnost i kolaboraciju (voki, emaze, idroo – colaborative tool fot young).
  • Snimanje u story jumper book: učenik svake zemlje čita naslov poglavlja na materinjem i engleskom jeziku.
Aktivnosti

Predstavljanje razreda i škola koje sudjeluju ...

Made with Padlet

 

Izrada loga...

Izbor loga...naša tri prijedloga!

  

Video susret sa španjolskom školom... i zajedničko glasanje za najbolji logo!

  

Prvi transnacionalni projektni sastanak u Poljskoj od 17.10. do 21.10. 2016.

   

U medijima ... Španjolska  Rumunjska Grčka

 

U tijeku je izrada božićnih čestitki ....


Božićni video susret 20.12.2016.

Pokusi u četvrtom razredu

 

 

.... ostali pokusi

 

Ime maskote - traži se!

 

Likovna kultura u 3. razredu i Weaf

Pratimo vremenske prilike

Istražujemo biljke i životinje u školskom vrtu

Istraživački pristup u razrednoj nastavi 

 

Made with Padlet

 

 

 

 

Na kraju 1. godine projekta

 

Book titled 'The great adventures of WEAF!'

 

Read this free book made on StoryJumper
preskoči na navigaciju