preskoči na sadržaj

Osnovna škola Brodarica

Login
Epidemiološke mjere
eTwinning škola

 

Dabar: od 2016.

Tražilica
Razredne stranice

 

 

 

 

 

    

     

      

 

 

Istraživački rad NACIONALNI PARKOVI

Tema: Prirodna baština Hrvatske

Istraživačka pitanja:

Zanimalo nas je koje su nacionalne parkove posjetili učenici naše škole (5.-8.razreda). Pretpostavka je da su posjetili NP Krka, ali druge baš i ne.

ISTRAŽIVANJE SU PROVELI UČENICI 6A

Hipoteza:

Zajedno smo postavili hipotezu

 

Učenici naše škole nisu posjetili većinu NP Hrvatske.

Istraživanje

Učenici su podijeljeni u skupine. Svaka skupina provela je anketu u jednom od razreda predmetne nastave u našoj školi. Anketa je napravljena u Google.forms. anketu su sastavili učenici uz pomoć učitelja. Po ispunjenoj anketi analizirali dobivene podatke za svoj razred.

https://forms.gle/xFy5nU2oX5kGJLKK7

 

Vrijeme trajanja istraživanja

  • Anketiranje tjedan dana
  • Sastavljanje ankete 1 školski sat
  • Analiza ankete 1 školski sat

 

Rezultati

Dobivene rezultate učenici su prikazali tablično za svaki razred.

NP

5a

5b

6a

6b

7a

7b

8

Krka

100 %

100%

100%

86%

100%

100%

93%

Kornati

55%

0%

54%

43%

59%

28%

64%

Brijuni

27%

33%

27%

19%

29%

14%

7%

Sjeverni Velebit

36%

0%

27%

24%

94%

78%

21%

Paklenica

36%

0%

9%

14%

29%

28%

21%

Plitvička jezera

82%

33%

55%

81%

88%

71%

36%

Mljet

36%

33%

27%

15%

24%

0%

21%

 

Rasprava

  • Je li hipoteza potvrđena ili nije?

 

Zaključak

Učenici su temeljem rezultata ankete donijeli zaključak za svoj razred, a onda zbirno za sve učenike. Dobiveni rezultati poslužit će kao preporuka roditeljima kako mogu organizirati slobodno vrijeme u prirodi s djecom posjećujući NP ili kao preporuke pri organizaciji izleta i ekskurzija u školi.

Istraživački rad TEMPERATURA ZRAKA

Istraživački rad učenika šestog razreda

 

TEMPERATURA ZRAKA

Način realizacije:

Učenici su tijekom određenoga razdoblja (mjesec veljača) svakodnevno prikupljali i bilježili podatke o temperaturi zraka za određeni hrvatski grad služeći se podatcima aplikacije Accuweather.

Temeljem podataka o temperaturi zraka u 7, 14 i 21 sat izračunavali će srednje dnevne temperature zraka tijekom mjesec dana kako bi se na kraju mogli izračunati i srednju mjesečnu temperaturu zraka. Formula za izračunavanje srednje dnevne temperature zraka prema službenome meteorološkom protokolu glasi:

(T7h + T14h +2T21h): 4

Dobivene podatke učenici su prikazali tablično, analizirali ih i ukratko predstavili u pisanome izvješću.

Istraživanje ima veću vrijednost jer smo podatke iz zavičaja usporedili s podatcima ostalih odabranih krajeva Hrvatske. Svaki učenik dobio je jedan grad u Hrvatskoj za koji je pratio podatke, analizirao ih i na kraju smo ih u raspravi u razredu uspoređivali. Postavljena hipoteza kako je temperatura zraka tijekom dana najveća u ranim poslijepodnevnim satima pokazala se točnom.

 

 

 

Novi kurikulum

DOS (digitalni obrazovni sadržaji za samostalno učenje)

https://sites.google.com/view/6razredtlo/po%C4%8Detna-stranica

Afrika

ZADATAK 1.

Pogledaj ove video zapise:

Gdje se nalazi Afrika?

Upoznajmo Afriku?

Odigraj igru:

SMJEŠTAJ AFRIKE

 

ZADATAK 2.

Pogledaj ovaj video zapis.

RELJEF AFRIKE

Odigraj igru!

Reljef Afrike

 

ZADATAK 3.

Odigraj kviz Afrika https://learningapps.org/display?v=pvn176ck318

 

ZADATAK 4.

Izradi putovanje u alatu TOUR BUILDER (posluži se tekstom u dokumentu TURIZAM AFRIKE)

 

TKO ŽELI ZNATI VIŠE ? - pročitaj tekstove u dokumentu Afrika

 

 

Priloženi dokumenti:
turizam Afrika.docx
afrika.docx

Amerika

Reljef i vode Amerike

Pogledajte slijedeću prezentaciju 

 

Klima Amerike

Pogledajte :

1. video URAGAN

2. video TORNADO

Zadatak : 

Označi klime na ovoj slijepoj karti 

 unnamed (1).jpg

 Provjeri točnost https://view.genial.ly/5e6fdb2e4b44a00fb79d04b3/interactive-image-interactive-image

 

Stanovništvo Amerike

Pogledajte video

 

Gospodarstvo i gradovi  Amerike

Pogledajte prezentaciju

 

Za provjeru naučenog riješite ovaj interaktivni listić.

https://www.liveworksheets.com/vn91702bh (kopirajte link u pretraživač) i https://www.liveworksheets.com/hn91828yy

 

Države Amerike

SAD

BRAZIL

 

Australija i Oceanija

Dragi učenici,

vaš slijedeći zadatak je riješiti listić u wizer.me. Radni listić je na slijedećem linku https://app.wizer.me/learn/FLI2AP      

Link kopirajte u tražilicu, u wizer se upišite svojim imenom (adresom skole.hr) tako da znam tko je riješio listić. Kad listić riješite kliknite na HAND IN WORK, te još jednom CONFIRM HAND IN WORK.

Sretno!

Za one koji žele više:

https://wordwall.net/hr/resource/1137148/geografija/kartografska-vje%c5%beba-australija-i-oceanija

https://wordwall.net/hr/resource/1097861/geografija/australija

https://wordwall.net/hr/resource/1532380/australija

 kahoot 954988

Zanimljivosti

https://youtu.be/BI851yJUQQw

preskoči na navigaciju