OŠ Brodarica
Raspored prijevoza
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored održavanja izvannastavnih aktivnosti, dopunske i dodatne nastave
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/loMKpZ6ES-Ozwim-SDOzuQ
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/vBV77hBLTbehmrKz8zxrxA
Tema: Prirodna baština Hrvatske
Istraživačka pitanja:
Zanimalo nas je koje su nacionalne parkove posjetili učenici naše škole (5.-8.razreda). Pretpostavka je da su posjetili NP Krka, ali druge baš i ne.
ISTRAŽIVANJE SU PROVELI UČENICI 6A
Hipoteza:
Zajedno smo postavili hipotezu
Učenici naše škole nisu posjetili većinu NP Hrvatske.
Istraživanje
Učenici su podijeljeni u skupine. Svaka skupina provela je anketu u jednom od razreda predmetne nastave u našoj školi. Anketa je napravljena u Google.forms. anketu su sastavili učenici uz pomoć učitelja. Po ispunjenoj anketi analizirali dobivene podatke za svoj razred.
https://forms.gle/xFy5nU2oX5kGJLKK7
Vrijeme trajanja istraživanja
Rezultati
Dobivene rezultate učenici su prikazali tablično za svaki razred.
NP |
5a |
5b |
6a |
6b |
7a |
7b |
8 |
Krka |
100 % |
100% |
100% |
86% |
100% |
100% |
93% |
Kornati |
55% |
0% |
54% |
43% |
59% |
28% |
64% |
Brijuni |
27% |
33% |
27% |
19% |
29% |
14% |
7% |
Sjeverni Velebit |
36% |
0% |
27% |
24% |
94% |
78% |
21% |
Paklenica |
36% |
0% |
9% |
14% |
29% |
28% |
21% |
Plitvička jezera |
82% |
33% |
55% |
81% |
88% |
71% |
36% |
Mljet |
36% |
33% |
27% |
15% |
24% |
0% |
21% |
Rasprava
Zaključak
Učenici su temeljem rezultata ankete donijeli zaključak za svoj razred, a onda zbirno za sve učenike. Dobiveni rezultati poslužit će kao preporuka roditeljima kako mogu organizirati slobodno vrijeme u prirodi s djecom posjećujući NP ili kao preporuke pri organizaciji izleta i ekskurzija u školi.
Istraživački rad učenika šestog razreda
TEMPERATURA ZRAKA
Način realizacije:
Učenici su tijekom određenoga razdoblja (mjesec veljača) svakodnevno prikupljali i bilježili podatke o temperaturi zraka za određeni hrvatski grad služeći se podatcima aplikacije Accuweather.
Temeljem podataka o temperaturi zraka u 7, 14 i 21 sat izračunavali će srednje dnevne temperature zraka tijekom mjesec dana kako bi se na kraju mogli izračunati i srednju mjesečnu temperaturu zraka. Formula za izračunavanje srednje dnevne temperature zraka prema službenome meteorološkom protokolu glasi:
(T7h + T14h +2T21h): 4
Dobivene podatke učenici su prikazali tablično, analizirali ih i ukratko predstavili u pisanome izvješću.
Istraživanje ima veću vrijednost jer smo podatke iz zavičaja usporedili s podatcima ostalih odabranih krajeva Hrvatske. Svaki učenik dobio je jedan grad u Hrvatskoj za koji je pratio podatke, analizirao ih i na kraju smo ih u raspravi u razredu uspoređivali. Postavljena hipoteza kako je temperatura zraka tijekom dana najveća u ranim poslijepodnevnim satima pokazala se točnom.
DOS (digitalni obrazovni sadržaji za samostalno učenje)
https://sites.google.com/view/6razredtlo/po%C4%8Detna-stranica
https://create.kahoot.it/details/stanovnistvo-6-r/44763e10-a20d-4165-8523-701dd362d7d1
https://www.populationpyramid.net/
ZADATAK 1.
Pogledaj ove video zapise:
Odigraj igru:
ZADATAK 2.
Pogledaj ovaj video zapis.
Odigraj igru!
ZADATAK 3.
Odigraj kviz Afrika https://learningapps.org/display?v=pvn176ck318
ZADATAK 4.
Izradi putovanje u alatu TOUR BUILDER (posluži se tekstom u dokumentu TURIZAM AFRIKE)
TKO ŽELI ZNATI VIŠE ? - pročitaj tekstove u dokumentu Afrika
Reljef i vode Amerike
Pogledajte slijedeću prezentaciju
Klima Amerike
Pogledajte :
1. video URAGAN
2. video TORNADO
Zadatak :
Označi klime na ovoj slijepoj karti
Provjeri točnost https://view.genial.ly/5e6fdb2e4b44a00fb79d04b3/interactive-image-interactive-image
Stanovništvo Amerike
Pogledajte video
Gospodarstvo i gradovi Amerike
Pogledajte prezentaciju
Za provjeru naučenog riješite ovaj interaktivni listić.
https://www.liveworksheets.com/vn91702bh (kopirajte link u pretraživač) i https://www.liveworksheets.com/hn91828yy
Države Amerike
Dragi učenici,
vaš slijedeći zadatak je riješiti listić u wizer.me. Radni listić je na slijedećem linku https://app.wizer.me/learn/FLI2AP
Link kopirajte u tražilicu, u wizer se upišite svojim imenom (adresom skole.hr) tako da znam tko je riješio listić. Kad listić riješite kliknite na HAND IN WORK, te još jednom CONFIRM HAND IN WORK.
Sretno!
Za one koji žele više:
https://wordwall.net/hr/resource/1137148/geografija/kartografska-vje%c5%beba-australija-i-oceanija
https://wordwall.net/hr/resource/1097861/geografija/australija
https://wordwall.net/hr/resource/1532380/australija
kahoot 954988
Zanimljivosti