Pratite nas na eTwinning stranicama projekta
U sklopu Erasmus+ projekta Soft skills for better life održali smo virtualni susret s učenicima iz Rumunjske u sklopu aktivnosti Twin readers. Naši drugaši i trećaši izrađivali su likove potrebne za buduću stop animaciju prema priči "Želim raditi sve po svom". Naučili smo i nekoliko novih rumunjskih riječi i uživali smo u zajedničkom radu.
Od 13. do 17. prosinca bili smo domaćini našim europskim partnerima u sklopu projekta Soft skills for a better life. Posjetili su nas učitelji iz: Italije i Rumunjske, a učitelji iz Mađarske i Španjolske su nas pratili online te zajedno s našim učiteljima razmijenili iskustva učinkovite uporabe tableta u nastavi kao i korištenja Stop animacije u nastavi. Tijekom posjeta učitelji su sudjelovali u radionici „Primjena Stop animacije u učenju i poučavanju“.
Europski dan jezika 2021: 20 godina obilježavanja i proslave jezične i kulturne raznolikosti
Diljem Europe, 800 milijuna Europljana zastupanih u Vijeću Europe s 47 država članica, potiču se na učenje što više jezika, u svakoj životnoj dobi, u školi i izvan nje. Budući da je jezična raznolikost alat za postizanje većeg međukulturnog razumijevanja i ključni čimbenik bogate kulturne baštine našeg kontinenta, Vijeće Europe promiče višejezičnost u cijeloj Europi.
Na inicijativu Vijeća Europe, Europski dan jezika obilježava se 26. rujna, još od 2001. – u suradnji sa Europskom komisijom.
Pogledajte u nastavku na koji su se način učenici i učitelji naše škole pridružili proslavi i obilježili, ne samo jedan dan, već cijeli tjedan jezične kulturne raznolikosti...
Ravnateljica naše škole je na Županijskom stručnom vijeću ravnatelja predstavila mogućnosti organizacije virtualnih mobilnosti u sklopu projekta Soft skills for a better life.
I naša je PŠ Grebaštica sudjelovala ove školske godine, u periodu od 11.5.2021. do 14.5.2021. u projektu ERASMUS+ projekta Soft Skills for better life.
Zbog izbijanja pandemije koronavirusa 2020. i 2021. pamtit ćemo po prilagodbi novom načinu života. Nova je situacija utjecala na načine ostvarivanje različitih aktivnosti u sklopu ERASMUS+ projekta Soft Skills for better life. Morali smo odgoditi međunarodna putovanja i klasične mobilnosti te se prilagoditi novonastaloj situaciji.
Ovaj tjedan učenici i učitelji će virtualno putovati u Mađarsku i posjetiti Osnovnu školu Ferenc Hatos Primary and Art School, Vép.
Ova škola je i umjetnička škola te će za vrijeme našeg virtualnog posjeta za nas organizirati dvije likovne radionice tijekom kojih ćemo se služiti različitim likovnim tehnikama i istraživat ćemo umjetnost u kontekstu.
Sutra, 11. svibnja, u 10:00 h ćemo sudjelovati u svečanom dočeku i izravnom prijenosu programa kojeg su za nas pripremili učenici mađarske škole. U poslijepodnevnim satima nas očekuje prva likovna radionica.
Pridružite se našem virtualnom putovanju u Mađarsku i Vép kao i likovnim radionicama.
Radionica počinje u 15:00h te će naknadno biti objavljena poveznica za pristup.
U nastavku pogledajte što će nam sve biti potrebno za prvu radionicu...
Malim, ali sigurnim koracima u našoj online nastavi, ostvaruju se aktivnosti ERASMUS+ projekta Soft Skills for a better life.
Učitelji i učenici uz redovnu online nastavu provode aktivnosti pisanja priča koje su i inače planirane u sklopu predmetnog kurikuluma Hrvatskog jezika samo što ovaj put koriste "kockice pričalice" koje svojim ilustracijama i slučajnim odabirom potiču učenike na pisanje priče. Pisanje priče postaje zanimljivije jer se radi u timu gdje učenici jedne države sudionice započinju priču, drugi nastavljaju, a treći završavaju. S nestrpljenjem očekujemo priče koje će nastati kao i ilustracije koje će ih pratiti. U nastavku pogledajte galeriju slika koje prikazuju djelić atmosfere naših zajedničkih susreta...
Unatoč svim preprekama, u našoj školi se odvijaju različite aktivnosti u sklopu Erasmus projekta Soft skills for a better life.
U 2. b razredu, iskoristili smo tehniku Kamishibai.
Riječ je o umjetnosti pripovijedanja uz pomoć slika na maloj drvenoj pozornici.
Drvenu pozornicu smo dobili od naših partnera iz Italije i odmah smo je iskoristili te se okupili oko naših pripovjedača i uživali u njihovim pričama.
U nastavku dijelimo nekoliko fotografija te ako želite nešto više saznati o ovoj tehnici pripovijedanja pročitajte na poveznici
U sklopu Erasmus+ projekta Soft skills for better life, učenici prvih i drugih razreda, zajedno sa svojim učiteljicama: Brankom Pastuović, Marijom Plavčić, Marinom Paškalin i Ivanom Križanac kao i našom ravnateljicom, odigrali su online božićni bingo.
Pridružili su nam se i partneri iz Italije, točnije Sicilije iz Osnovne škole 3° Circolo Luigi Pirandello u Bagheriji.
Cilj projekta je poticati emocionalni razvoj te učiti kako upravljati "mekim" vještinama, poput upravljanja emocijama, ponašanja u stresnim situacijama, empatije i još mnogih drugih.
Igra je uvijek najbolji način učenja!
U nastavku pogledajte kako nam je bilo.
Iako se niste igrali s nama, možete ispisati bingo kartice u privitku i uživati u božićnom bingu!
Unatoč online nastavi i COVID pandemiji nastavljamo s aktivnostima projekta. Zajedno pišemo i oslikavamo knjigu te je zvučno obogaćujemo na jezicima partnera.
Uskoro
U tijeku je izrada knjiga kojima predstavljamo našu školu i naše mjesto i koje ćemo poslati našim projektnim partnerima.
Tko može najbolje predstaviti našu školu?
Naravno prvaši uz nesebičnu pomoć trećaša! Pogledajte u galeriji njihove izvrsne ideje i radove ...
Pixel Art je oblik digitalne umjetnosti gdje se slika pikselima. Riječ je o računalnoj dvodimenzionalnoj grafici sličnoj davnoj igri zabadanja čavlića za slaganje mozaika i kreiranja slike, kada računala nisu postojala. Ova aktivnost učenike potiče na razvoj vizualne percepcije, ali i fine motorike jer osim što radimo pomoću IKT-a prije toga i crtamo u bilježnici kako bismo znali upisati odgovarajući kod jer ovu igru smještamo na novu razinu rješavanja zagonetki. Učenici iz škola partnera nam šalju kod koji mi trebamo odgonetnuti i jednako tako mi našim partnerskim školama šaljemo zagonetke.
Na sjednici Učiteljskog vijeća predstavljene su aktivnosti projekta Soft skills for better life te aktivnosti tijekom prve Learning, Teaching and Training Activities u Rumunjskoj.
U sklopu ERASMUS + projekta Soft skills for a better life održana je prva transnacionalna aktivnosti učenja, podučavanja i osposobljavanja od 2. prosinca do 5. prosinca u OŠ ˝Elena Doamna˝, Tecuci u Rumunjskoj.
U mobilnostima su sudjelovale učiteljica engleskog jezika Marina Paškalin i ravnateljica Maja Morić.
Dnevnik događanja pročitajte u nastavku...
U ponedjeljak smo održali eTwinning live susret te proglasili najbolji logo koji će ujedno i predstavljati logo projekta.
Cijenjene kolegice,
Prije odabira i glasanja za najbolji logo pogledajte galeriju!
Danas je otvoreno web sjedište projekta Soft skills for a better life na eTwinning portalu. Sve aktivnosti i rad na projektu možete pratiti na poveznici https://twinspace.etwinning.net/94980/home i naravno očekujemo da nam se pridružite.
U četvrtak 9. rujna je održan prvi online sastanak koordinatora Erasmus+ projekta Soft Skills for a better life KA229. Partneri na projektu su nam škole iz: Italije, Španjolske, Mađarske i Rumunjske.
Više o školama možete saznati na njihovim web stranicama.
Škola iz Italije - Sicilija, grad Bagheria
Direzione Didattica Statale 3° Circolo Luigi Pirandello www.terzocircolobagheria.gov.it
Škola iz Rumunjske - Tecuci
Scoala Gimnaziala Elena Doamna www.edschool.ro
Škola iz Mađarske - Vép
Hatos Ferenc Általános Iskola és Alapfoku Müvészeti Iskola www.hatosiskola.hu
Škola iz Španjolske - Madrid
The Scuola Italiana Statale in Madrid www.scuolamadrid.org
Tijekom sastanka se dogovaralo o aktivnostima koje slijede. Od aktivnosti snimanja videa kako bi se škole predstavile, izbora loga pa sve do dogovora o prvom susretu u Rumunjskoj.
Tijekom današnjeg dana Agencija za mobilnosti i programe EU nas je obavijestila o prihvaćanju projektnog prijedloga Soft skills for a better Life 2019-1-IT02-KA229-062644_2 u okviru programa Erasmus+: Ključna aktivnost 2: Školska partnerstva te nam je dodijeljeno 16 774 EUR bespovratnih sredstava za provođenje planiranih aktinosti koje uključuju mobilnosti učenika i učitelj odnosno za transnacionalne aktivnosti učenja, podučavanja i osposobljavanja kao i za upravljanje i provedbu projekta.