OŠ Brodarica
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja 2021./2022.
U našoj školi održano je, šestu godinu zaredom, natjecanje učenika u informatici i računalnom razmišljanju, Dabar 2021.
I ove godine su učenici sedmih i osmih razreda su koristeći istraživački pristup i uz suvremene nastavne metode upoznali kakve štetne učinke na naše zdravlje ima pretjerana konzumacija skrivenih šećera. Pravilna prehrana posebno je značajna u razdoblju odrastanja. Takva prehrana tijelu osigurava optimalan unos kalorija, vitamina, minerala i tekućine, te optimalan omjer bjelančevina i ugljikohidrata, kako bi se osigurale potrebe organizma za gradivnim, energetskim i zaštitnim tvarima.
Profesorica matematike i fizike Višnja Šuperba te profesorica biologije i kemije Sandra Lacić su provele istraživanje na temu Primjena matematičkih kompetenecija na rješavanje kemijskih problema među učenicima sedmog i osmih razreda Osnovne škole Brodarica u Šibeniku. Anketirano je 59 učenika.
Izvješče o istraživanju Primjena matematičkih kompetencija na rješavanje kemijskih problema možete vidjeti u priloženom dokumentu
Dan planete Zemlje i ove godine se u našoj školi obilježio na različite načine: sadnjom cvijeća, izradom kućica za ptice, izradom plakata, snimanjem videozapisa, crtežom i literarnim izričajem.
Učenici 2.a i 5.a razreda naše škole sudjelovali su na međunarodnom natjecanju Dabar 2020. koje je održano online, na platformi Loomen od 9. 11. do 13. 11. 2020. Postigli su iznimne rezultate!
WIM - World In Math otkrijmo matematiku i njenu granu geometriju u svijetu koji nas okružuje (arhitektura, sport, povijest, umjetnost, tehnika).
Izbijanjem pandemije virusa SARS-CoV-2 uočena je važnost dodatne edukacije učenika, učitelja, nastavnika i stručnih suradnika o navedenom problemu. Važnost promicanja vrijednosti očuvanja ljudskog zdravlja i prevencije zaraznih bolesti bio je glavni poticaj za pokretanje ovog projekta kako bi se u osnovne i srednje škole u Republici Hrvatskoj uvelo poučavanje o sadržajima vezanih uz biosigurnost i biozaštitu. Nositelji projekta su: Klinika za infektivne bolesti „Dr. Fran Mihaljević“, Zagreb, Hrvatsko društvo za biosigurnost i biozaštitu u partnerstvu s OŠ Vijenac, Osijek. Voditeljica projekta je prof. dr. sc. Alemka Markotić, dr. med., a nacionalni koordinator za osnovne i srednje škole je mr.sc. Maja Kassa, prof.
Pilot-projekt se provodi u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj u sklopu izvannastavne aktivnosti Biosigurnost i biozaštita od 35 sati godišnje.
Poveznica na projekt http://https://bit.ly/2Xy2ydh (preuzeto s http://os-vijenac-os.skole.hr/)
Profesorica biologije i kemije Sandra Lacić i profesorica matematike i fizike Višnja Šuperba provele su istraživanje na temu STEM područje i digitalne vještine.
Učenici sedmih i osmih razreda su koristeći istraživački pristup i uz suvremene nastavne metode upoznali kakve štetne učinke na naše zdravlje ima pretjerana konzumacija skrivenih šećera. Pravilna prehrana posebno je značajna u razdoblju odrastanja. Takva prehrana tijelu osigurava optimalan unos kalorija, vitamina, minerala i tekućine, te optimalan omjer bjelančevina i ugljikohidrata, kako bi se osigurale potrebe organizma za gradivnim, energetskim i zaštitnim tvarima.
U suradnji s Hrvatskim matematičkim društvom i ove godine učenici i roditelji su se družili, poigrali i zabavili na Večeri matematike projektu HMD-a kojeg i naša škola provodi.
U tjednu od 11. studenoga do 15. studenoga, u našoj školi, održano je već četvrtu godinu zaredom, natjecanje ,,Dabar''.
10. svibnja smo sudjelovali na ekipnom natjecanju iz matematike Festival matematike 2019. u Splitu. Natjecanje u organizaciji Centra za razvoj obrazovanja Split održano je u hotelu Le Meridien Lav.
Učenici sedmih i osmih razreda su koristeći istraživački pristup i uz suvremene nastavne metode upoznali kakve štetne učinke na naše zdravlje ima pretjerana konzumacija šećera.
Pravilna prehrana posebno je značajna u razdoblju odrastanja. Zdrave prehrambene navike koje djeca steknu u ranom djetinjstvu utječu na odabir hrane i način prehrane i u kasnijem životnom razdoblju, a time i na zdravlje u odrasloj dobi. Moderni način prehrane i prerade namirnica doveo je do toga da u razvijenim europskim zemljama djeca konzumiraju previše dodanog šećera, koji čini od 16,5% do čak 25,6% dnevnog kalorijskog unosa. Dodani šećeri nisu samo prazne kalorije koje zauzimaju mjesto nutritivno bogatoj hrani, već mogu imati druge štetne učinke na organizam, a oni su ovisni o dozi.
Zašto istražujemo?
Radoznalost? Želim znati?
Učenici 6.b razreda su u grupama istražili što je areometar, kako napraviti limunsku bateriju i jednostavni strujni krug. Prikupili su potreban materijal i krenuli u izradu.
Od 18. do 22. ožujka 2019. bili smo domaćini našim europskim partnerima u sklopu projekta What's APPening in our Europe. Posjetili su nas učitelji iz: Sjeverne Irske, Slovenije, Češke, Italije i Finske te zajedno s našim učiteljima razmijenili iskustva učinkovite uporabe tableta u nastavi.
21. ožujka smo se uključili u međunarodnu provedbu Eratostenovog eksperimenta. Cilj provedbe ovog eksperimenta je potaknuti učenike na istraživačko učenje.
TKO?
Učenici 8. razreda u ulozi učitelja fizike u 2.a. razredu .
Učitelji: Višnja Šuperba, prof. matematike i fizike i Ivana Križanac, dipl.uč.r.n.
KADA?
Tijekom nastavne godine 2013./2014.
ŠTO?
Elektricitet
Duga
Slobodan pad ili padobran a la Faust Vrančić
ZAŠTO?
Popularizacija fizike u osnovnom obrazovanju.
Učimo učiti.
Prirodno-znanstveni pristupi u razrednoj nastavi.
KAKO?
Pokusi
Prezentacije
Praktični radovi
Rad u grupi