Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave
U našoj školi je održano Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave Uloga eTwinning aktivnosti u razrednoj nastavi...
Sudionici skupa su upoznati s mogućnostima Erasmus+ programa te primjerima dobre prakse u I. OŠ Bjelovar i u našoj školi.
Program skupa:
1. Mogućnosti u programu Erasmus+ Opće obrazovanje za učitelje razredne nastave, mr. Nataša Ljubić Klemše, učitelj savjetnik i eTwinning ambasador
2. Primjeri Erasmus+ projekata učitelja razredne nastave
• English Learning Friends, mr. Nataša Ljubić Klemše, učitelj savjetnik
• What's APPening in our Europe i Energy for Life, mr. Ivana Križanac, učitelj savjetnik
3. Primjer eTwinning projekta učitelja razredne nastave
• Let's be e-citizens, Branka Pastuović, učitelj savjetnik
4. Evaluacija skupa
Iskoristili smo priliku te predstavili Erasmus+ projekte u našoj školi te pozvali zainteresirane da nam se pridruže u realizaciji planiranih aktivnosti.
[
Povratak |
Ispiši članak |
]
Najava aktivnosti:
Studeni - prosinac ... istražujemo četiri elementa u neposrednom okruženju!
Cilj: prepoznati četiri elementa u neposrednom okruženju
- Koji element(i) (vatra, voda, zemlja, zrak) se najviše ističe u našem neposrednom okruženju? (prezentacija teme videom koristeći Adobe Spark ili Animoto kao i korištenje eTwinning platforme)
- kreirati Erasmus+ kutak
- Izrada božićnih čestitki, Skype susret i božićne dekoracije (motivi prema temi projekta, te ih poslati od 8. do 12. prosinca)
Siječanj - ožujak ... istražujemo prednosti (iskoristivost) i nedostatke (opasnost) četiri elementa!
Cilj: istraživačkim pristupom preispitati i doživjeti četiri elementa
- video i mogući posjeti (izvanučionička nastava), prezentacija aktivnosti je prema izboru učenika i učitelja
- učenici će izražavati svoje spoznaje o četiri elementa
- kroz legende i priče će uspoređivati svoje (mis)koncepte o četiri elementa
- istraživačkim pristupima će istražiti jesu li njihove tvrdnje bile točne
- prezentacija 4 elementa u svakodnevnom životu
(moguće aktivnosti: osmisliti i napraviti meteorološku stanicu, pokusi kruženja vode u prirodi, predstaviti umjetnike koje su potakli 4 elementa na stvaranje, pokusi kojima će se izazvati prirodni fenomeni ... vulkan, poplava, potres i sl.)
Ožujak - svibanj ... pišemo priču (suradničko pisanje)
Cilj: izražavati se usmeno i pisano/pismeno o četiri elementa
- u našoj školi priča završava te zajednički osmišljavamo završetak
- svaka škola će ilustrirati knjige (7+1) na svoj način te je napisati i na svome jeziku i sve knjige će biti predstavljene u Erasmus kutku
Drugi transnacionalni projektni sastanak u Grčkoj od 22. do 24. svibnja 2017.
2. Transnacionalni sastanak u Grčkoj - sažetak
- evaluacija aktivnosti tijekom godine i dogovorene aktivnosti
- dovršiti knjigu do kraja godine i ilustrirati svoje poglavlje
- 1.Teaching, Training and Learning susret u Italiji od 9. listopada do 13. listopada 2017.
- razmijenit ćemo sjemenke autohtonog bilja te pratiti životni ciklus biljke
- 3. Transnacionalni sastanak će biti u Francuskoj od 20. do 23.11.2017.
- napraviti evaluaciju projekta na kraju prve godine s učenicima, roditeljima i učiteljima
- tiskati logo na majicama za učenike i učitelje koji idu u Italiju
- pišemo dnevnik/blog dok maskota boravi u našoj zemlji
Aktivnosti za drugu godinu projekta.
Zajedničke aktivnosti:
- 26.09. na Europski dan jezika aktivnosti će se naknadno dogovoriti
- 11.-15.12. za Božić
- Knjiga Luis Sepulveda: Priča o galebu i mačku koji ga je naučio letjeti. Godinu ćemo započeti knjigom i aktivnosti vezane uz nju završiti do mobilnosti u Italiju. Svaka škola planira aktivnosti prema svojim željama. Svi materijali se nose u Italiju gdje će ih djeca međusobno dijeliti.
- Dangers and benefits of four elements (of each element). Svaka zemlja odrađuje aktivnosti prema svojim specifičnostima. To će nam poslužiti za međusobnu usporedbu i analizu. Napraviti prezentaciju prikupljenih podataka. Napraviti kviz (Kahoot!) kako bi provjerili što su djeca zapamtila. Aktivnost bi trebala biti suradnička i završena do mobilnosti u Hrvatsku.
- Na kraju projekta trebalo bi izgraditi zeleni grad koji će se izgraditi u Španjolskoj
- Wordcloud
- Kodiranje kao finalni produkt (igre s flash card i robotika) – nije definirano pa se smatra pod izbornom aktivnosti.
- Pronaći digitalne alate za zajedničku aktivnost i kolaboraciju (voki, emaze, idroo – colaborative tool fot young).
- Snimanje u story jumper book: učenik svake zemlje čita naslov poglavlja na materinjem i engleskom jeziku.