__________________________________________________________________
U skladu s ciljem Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije "Proširiti i unaprijediti primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju i obrazovanju", Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet u suradnji s Institutom za razvoj i inovativnost mladih – IRIM, a uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja pokreće projekt ProMikro kojem je cilj uvođenje algoritamskoga načina razmišljanja i problemskoga pristupa u različite nastavne predmete i izvannastavne aktivnosti uporabom mikroračunala.
Svim učenicima 6. razreda su podijeljeni kompleti Micro:bitova koje će koristiti za različite nastavne i izvannastavne aktivnosti.
Prvi korak smo napravili već prošle godine kada smo formirali grupu koja je jednom tjedno (zajedno s mentoricama Višnjom Šuperba, učitelj matematike i fizike, Marinom Nadoveza i Ivanom Križanac, učiteljice razredne nastave) osmišljavala različite programe za uporabu Micro:bitova (od igraće kockice, mjerača vlage i temperature, jednostavnih igrica, pa sve do kompasa).
Od ove godine se jednom tjedno (srijedom) nalazimo za potrebe različitih aktivnosti u našoj školi (mentorice Ivana Križanac i Višnja Šuperba).
Prva od aktivnosti je bila priprema za Večer matematike gdje su učenici šestih razreda pripremili igraće kocke za učenike drugog razreda.
Druga aktivnost je bila Micro:bit čestitke za naše Erasmus+ partnere u projektu Energy for Life. Učenici su programirali eČestitke koje smo poslali u Grčku, Poljsku, Francusku, Španjolsku, Italiju i Rumunjsku i na taj način proširili našu ideju korištenja micro:bitova.
Uključili smo se i u Natječaj za dodjelu setova za zalijevanje uz pomoć kojeg će učenici drugog razreda, zajedno s učenicima šestih i sedmih razreda naše škole pratiti rast i razvoj biljaka uzgojenih iz sjemena dobivenog iz šest različitih država u sklopu projekta Energy for life (Erasmus+, K2). Pratit će sljedeće životne uvjete: voda, zemlja i zrak.
Drugaši su biljke posadili. Učenici šestih i sedmih razreda programirat će micro:bit te će pomoću njega regulirati količinu vlage u zemlji na satovima prirode i biologije. Kontrolirat će pH uzoraka zemlje dobivene iz država partnera u projektu (kemija), mjeriti temperaturu zraka, mjeriti vlažnost zemlje i zraka te uspoređivati uvjete potrebne za rast biljaka. Dobivene vrijednosti prikazat će tablično. Rezultati će biti predstavljeni kao istraživački rad nastao suradnjom učenika razredne i predmetne nastave. Inicijator i mentor prijave na natječaj je Sandra Lacić, učitelj prirode, biologije i kemije. Ako do sada niste, podržite nas s jednim Like! na poveznici.
Tijekom godine se nadamo da će nam se još učitelja pridružiti i pozivamo sve zainteresirane da nas posjete srijedom u školi ili virtualno u našoj učionici!
(moguće aktivnosti: osmisliti i napraviti meteorološku stanicu, pokusi kruženja vode u prirodi, predstaviti umjetnike koje su potakli 4 elementa na stvaranje, pokusi kojima će se izazvati prirodni fenomeni ... vulkan, poplava, potres i sl.)
- evaluacija aktivnosti tijekom godine i dogovorene aktivnosti
- dovršiti knjigu do kraja godine i ilustrirati svoje poglavlje
- 1.Teaching, Training and Learning susret u Italiji od 9. listopada do 13. listopada 2017.
- razmijenit ćemo sjemenke autohtonog bilja te pratiti životni ciklus biljke
- 3. Transnacionalni sastanak će biti u Francuskoj od 20. do 23.11.2017.
- napraviti evaluaciju projekta na kraju prve godine s učenicima, roditeljima i učiteljima
- tiskati logo na majicama za učenike i učitelje koji idu u Italiju
- pišemo dnevnik/blog dok maskota boravi u našoj zemlji
Aktivnosti za drugu godinu projekta.
Zajedničke aktivnosti:
Izrada loga...
U medijima ... Španjolska Rumunjska Grčka