preskoči na sadržaj

Osnovna škola Brodarica

Login

 

Pratite nas ... eTwinning

Web sjedište projekta 

Plan aktivnosti 2. godine Energy for Life

__________________________________________________________________

Italija: mobilnost učenika i učitelja, 7.10.-14.10. 2017.

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Novi Micro:bitovi su stigli u našu školu, sudjelujemo u projektu ProMikro
Autor: Ivana Križanac, 15. 12. 2017.

U skladu s ciljem Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije "Proširiti i unaprijediti primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju i obrazovanju", Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet u suradnji s Institutom za razvoj i inovativnost mladih – IRIM, a uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja pokreće projekt ProMikro kojem je cilj uvođenje algoritamskoga načina razmišljanja i problemskoga pristupa u različite nastavne predmete i izvannastavne aktivnosti uporabom mikroračunala.

Svim učenicima 6. razreda su podijeljeni kompleti Micro:bitova koje će koristiti za različite nastavne i izvannastavne aktivnosti.


Prvi korak smo napravili već prošle godine kada smo formirali grupu koja je jednom tjedno (zajedno s mentoricama Višnjom Šuperba, učitelj matematike i fizike, Marinom Nadoveza i Ivanom Križanac, učiteljice razredne nastave) osmišljavala različite programe za uporabu Micro:bitova (od igraće kockice, mjerača vlage i temperature, jednostavnih igrica, pa sve do kompasa).

Od ove godine se jednom tjedno (srijedom) nalazimo za potrebe različitih aktivnosti u našoj školi (mentorice Ivana Križanac i Višnja Šuperba).

Prva od aktivnosti je bila priprema za Večer matematike gdje su učenici šestih razreda pripremili igraće kocke za učenike drugog razreda.

Druga aktivnost je bila Micro:bit čestitke za naše Erasmus+ partnere u projektu Energy for Life. Učenici su programirali eČestitke koje smo poslali u Grčku, Poljsku, Francusku, Španjolsku, Italiju i Rumunjsku i na taj način proširili našu ideju korištenja micro:bitova.

 

 

Uključili smo se i u Natječaj za dodjelu setova za zalijevanje uz pomoć kojeg će učenici drugog razreda, zajedno s učenicima šestih i sedmih razreda naše škole pratiti rast i razvoj biljaka uzgojenih iz sjemena dobivenog iz šest različitih država u sklopu projekta Energy for life (Erasmus+, K2). Pratit će sljedeće životne uvjete: voda, zemlja i zrak.
Drugaši su biljke posadili. Učenici šestih i sedmih razreda programirat će micro:bit te će pomoću njega regulirati količinu vlage u zemlji na satovima prirode i biologije. Kontrolirat će pH uzoraka zemlje dobivene iz država partnera u projektu (kemija), mjeriti temperaturu zraka, mjeriti vlažnost zemlje i zraka te uspoređivati uvjete potrebne za rast biljaka. Dobivene vrijednosti prikazat će tablično. Rezultati će biti predstavljeni kao istraživački rad nastao suradnjom učenika razredne i predmetne nastave. Inicijator i mentor prijave na natječaj je Sandra Lacić, učitelj prirode, biologije i kemije. Ako do sada niste, podržite nas s jednim Like! na poveznici.

Tijekom godine se nadamo da će nam se još učitelja pridružiti i pozivamo sve zainteresirane da nas posjete srijedom u školi ili virtualno u našoj učionici!

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Dnevnik realizacije projekta

Najava aktivnosti:

 

Studeni - prosinac ... istražujemo četiri elementa u neposrednom okruženju!

Cilj: prepoznati četiri elementa u neposrednom okruženju

 

  • Koji element(i) (vatra, voda, zemlja, zrak) se najviše ističe u našem neposrednom okruženju? (prezentacija teme videom koristeći Adobe Spark ili Animoto kao i korištenje eTwinning platforme)
  • kreirati Erasmus+ kutak
  • Izrada božićnih čestitki, Skype susret i božićne dekoracije (motivi prema temi projekta, te ih poslati od 8. do 12. prosinca)

 

Siječanj - ožujak ... istražujemo prednosti (iskoristivost) i nedostatke (opasnost) četiri elementa!

Cilj: istraživačkim pristupom preispitati i doživjeti četiri elementa

 

  • video i mogući posjeti (izvanučionička nastava), prezentacija aktivnosti je prema izboru učenika i učitelja
  • učenici će izražavati svoje spoznaje o četiri elementa
  • kroz legende i priče će uspoređivati svoje (mis)koncepte o četiri elementa
  • istraživačkim pristupima će istražiti jesu li njihove tvrdnje bile točne
  • prezentacija 4 elementa u svakodnevnom životu

(moguće aktivnosti: osmisliti i napraviti meteorološku stanicu, pokusi kruženja vode u prirodi, predstaviti umjetnike koje su potakli 4 elementa na stvaranje, pokusi kojima će se izazvati prirodni fenomeni ... vulkan, poplava, potres i sl.)

 

Ožujak - svibanj ... pišemo priču (suradničko pisanje)

Cilj: izražavati se usmeno i pisano/pismeno o četiri elementa 

 

  • u našoj školi priča završava te zajednički osmišljavamo završetak
  • svaka škola će ilustrirati knjige (7+1) na svoj način te je napisati i na svome jeziku i sve knjige će biti predstavljene u Erasmus kutku

 

Drugi transnacionalni projektni sastanak u Grčkoj od 22. do 24. svibnja 2017.

2. Transnacionalni sastanak u Grčkoj - sažetak

 - evaluacija aktivnosti tijekom godine i dogovorene aktivnosti

 -  dovršiti knjigu do kraja godine i ilustrirati svoje poglavlje

 - 1.Teaching, Training and Learning susret u Italiji od 9. listopada do 13. listopada 2017.

 -  razmijenit ćemo sjemenke autohtonog bilja te pratiti životni ciklus biljke

 -   3. Transnacionalni sastanak će biti u Francuskoj  od 20. do 23.11.2017.

 -  napraviti evaluaciju projekta na kraju prve godine s učenicima, roditeljima i učiteljima

 -  tiskati logo na majicama za učenike i učitelje koji idu u Italiju

 -  pišemo dnevnik/blog dok maskota boravi u našoj zemlji

Aktivnosti za drugu godinu projekta.

Zajedničke aktivnosti:

  • 26.09. na Europski dan jezika           aktivnosti će se naknadno dogovoriti
  • 11.-15.12. za Božić
  • Knjiga Luis Sepulveda: Priča o galebu i mačku koji ga je naučio letjeti. Godinu ćemo započeti knjigom i aktivnosti vezane uz nju završiti do mobilnosti u Italiju. Svaka škola planira aktivnosti prema svojim željama. Svi materijali se nose u Italiju gdje će ih djeca međusobno dijeliti.
  • Dangers and benefits of four elements (of each element). Svaka zemlja odrađuje aktivnosti prema svojim specifičnostima. To će nam poslužiti za međusobnu usporedbu i analizu. Napraviti prezentaciju prikupljenih podataka. Napraviti kviz (Kahoot!) kako bi provjerili što su djeca zapamtila. Aktivnost bi trebala biti suradnička i završena do mobilnosti u Hrvatsku.
  • Na kraju projekta trebalo bi izgraditi zeleni grad koji će se izgraditi u Španjolskoj
  • Wordcloud
  • Kodiranje kao finalni produkt (igre s flash card i robotika) – nije definirano pa se smatra pod izbornom aktivnosti.
  • Pronaći digitalne alate za zajedničku aktivnost i kolaboraciju (voki, emaze, idroo – colaborative tool fot young).
  • Snimanje u story jumper book: učenik svake zemlje čita naslov poglavlja na materinjem i engleskom jeziku.
Aktivnosti

Predstavljanje razreda i škola koje sudjeluju ...

Made with Padlet

 

Izrada loga...

Izbor loga...naša tri prijedloga!

  

Video susret sa španjolskom školom... i zajedničko glasanje za najbolji logo!

  

Prvi transnacionalni projektni sastanak u Poljskoj od 17.10. do 21.10. 2016.

   

U medijima ... Španjolska  Rumunjska Grčka

 

U tijeku je izrada božićnih čestitki ....


Božićni video susret 20.12.2016.

Pokusi u četvrtom razredu

 

 

.... ostali pokusi

 

Ime maskote - traži se!

 

Likovna kultura u 3. razredu i Weaf

Pratimo vremenske prilike

Istražujemo biljke i životinje u školskom vrtu

Istraživački pristup u razrednoj nastavi 

 

Made with Padlet

 

 

 

 

Na kraju 1. godine projekta

 

Book titled 'The great adventures of WEAF!'

 

Read this free book made on StoryJumper
preskoči na navigaciju