Već niz godina OŠ Brodarica sudjeluje u međunarodnim projektima u organizaciji Agencije za mobilnost i programe EU.
I ove godine prihvaćen nam je projekt Europe me K210 SCH.
Projekt je započeo 1.9. 2022. i trajat će do 1.3.2024.
Odobreno nam je 20 000 EUR bespovratnih sredstava za provođenje planiranih aktinosti koje uključuju mobilnosti učenika i učitelja odnosno za transnacionalne aktivnosti učenja, podučavanja i osposobljavanja kao i za upravljanje i provedbu projekta.
Ciljevi projekta su naučiti naše učenike prednostima članstva u EU, njenoj strukturi i funkcioniranju te naravno važnosti demokracije i demokratskog odlučivanja u jednoj takvoj zajednici.
Partneri u projektu su škola Maristen – Gymnasium iz grada Furtha (regija Bayern) u Njemačkoj, te škola IES ALBASIT iz grada Albacete (regija Castilla- La Mancha) u Španjolskoj.
U našoj školi projekt će realizirati učenici sedmih razreda jer su teme o Europskoj Uniji dio kurikuluma predmeta Geografija u sedmom razredu.
Veselimo se učenju, aktivnostima i mobilnostima koje slijede!
Ana Perak,prof.
Marijana Serajlić, prof.
U okviru Erasmus+ KA210-SCH Europe me učenici sedmih razreda, koji sudjeluju u projektu, 23.1.2023. posjetili su udrugu Mladi u EU.
Glavni cilj udruge je razvitak i unaprjeđenje vrijednosti EU, ljudskih prava i prava madih, informiranje mladih i aktivno poticanje društveno/socijalnog poduzetništva, volonterstva, zaštite prirode i okoliša, te pružanje usluga socijalno osjetljivim skupinama.
Volonterke udruge,dvije djevojke iz Italije i jedna iz Ukrajine, upoznale su učenike s programima koje EU nudi mladima na jedan zabavan i zanimljiv način. Učenici su imali priliku pokazati što su naučili o EU, ali i saznati koje im se mogućnosti nude kroz programe i projekte EU u obrazovanju, volontiranju i upoznavanju EU. Kroz igre i razgovor s volonterkama dobili su informacije koje im mogu pomoći osvijestiti što članstvo u EU donosi mladima.
Zanimljivost je da se izlaganje i razgovor vodio na engleskom jeziku, te su na ovaj način učenici jačali i svoje jezične kompetencije.
U nastavku pogledajte kako nam je bilo...