OŠ Brodarica
Raspored prijevoza
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored održavanja izvannastavnih aktivnosti, dopunske i dodatne nastave
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/loMKpZ6ES-Ozwim-SDOzuQ
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/vBV77hBLTbehmrKz8zxrxA
Učenici 2.a i 5.a razreda naše škole sudjelovali su na međunarodnom natjecanju Dabar 2020. koje je održano online, na platformi Loomen od 9. 11. do 13. 11. 2020. Postigli su iznimne rezultate!
Natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja - Dabar, u organizaciji udruge „ Suradnici u učenju“, Hrvatskog saveza informatičara i Visokog učilišta Algebra uz podršku CARNETA-a i Ministarstva znanosti i obrazovanja, u Republici Hrvatskoj je provedeno po peti puta, a u njemu je sudjelovalo 36 491 učenika iz 596 škola. http://ucitelji.hr/pet-godina-dabra-u-hrvatskoj/
Natjecanje ima pet kategorija, a svaka od njih se sastoji se od niza izazovnih zadataka koji potiču na logičko razmišljanje. Učenici rješavaju 12 zadataka uz vremensko ograničenje od 40 minuta.
Naša škola je kao i sve godine do sada imala natjecatelje. Predstavnici naše škole su učenici 2.a razreda i učenici 5.a pod vodstvom svojih učiteljica Branke Pastuović i Višnje Šuperba. Četvero naših učenika (troje u kategoriji Mikro Dabar i jedan u kategoriji KiloDabar) je ostvarilo izniman rezultat, plasirali su se u 10 % najuspješnijih natjecatelja, te su osvojili Zlatnog Dabra.
Posebno ističemo uspjeh učenice Grete Bačelić (2.a) koja je na natjecanju osvojila svih 12 bodova.
Čestitamo svim učenicima na uspješnom sudjelovanju!
TKO?
Učenici 8. razreda u ulozi učitelja fizike u 2.a. razredu .
Učitelji: Višnja Šuperba, prof. matematike i fizike i Ivana Križanac, dipl.uč.r.n.
KADA?
Tijekom nastavne godine 2013./2014.
ŠTO?
Elektricitet
Duga
Slobodan pad ili padobran a la Faust Vrančić
ZAŠTO?
Popularizacija fizike u osnovnom obrazovanju.
Učimo učiti.
Prirodno-znanstveni pristupi u razrednoj nastavi.
KAKO?
Pokusi
Prezentacije
Praktični radovi
Rad u grupi