OŠ Brodarica
Raspored prijevoza
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored održavanja izvannastavnih aktivnosti, dopunske i dodatne nastave
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/loMKpZ6ES-Ozwim-SDOzuQ
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/vBV77hBLTbehmrKz8zxrxA
U našoj školi održano je, šestu godinu zaredom, natjecanje učenika u informatici i računalnom razmišljanju, Dabar 2021.
U natjecanje je sudjelovalo deset učenika, a čak četvero učenika postiglo je izvrstan rezultat koji ih svrstava u 10% najuspješnijih u Republici Hrvatskoj. Oni su osvojili Zlatnog Dabra (po jedan učenik u kategoriji MiliDabar i kategoriji MikroDabar, dva učenika u kategoriji KiloDabar),.
Sudjelovali su učenici iz drugog (2.G), trećeg (3.a) i šestog (6.a) razreda pod vodstvom učiteljica Marije Plavčić , Branke Pastuović i Višnje Šuperba. Natjecali su se u tri kategorije MikroDabar (1. i 2. razred OŠ), MiliDabar (3. i 4. razred OŠ) i KiloDabar (5. i 6. razred OŠ).
Natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja – Dabar provedeno je u Republici Hrvatskoj po šesti puta, a na njemu je sudjelovalo 42 553 učenika osnovnih i srednjih škola. Organizatori natjecanja su udruga „Suradnici u učenju“, uz podršku Hrvatskog saveza informatičara i Visokog učilišta Algebra i CARNET-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Natjecanje se održalo od 8. do 11. studenoga 2021. u online okruženju, na CARNET-ovom MOOC sustavu. Natjecanje se provodi u pet kategorija, a svaka od njih se sastoji se od niza izazovnih zadataka koji potiču na logičko razmišljanje. Učenici rješavaju 12 zadataka uz vremensko ograničenje od 40 minuta.
Čestitamo svim učenicima na uspješnom sudjelovanju i postignutim rezultatima!
TKO?
Učenici 8. razreda u ulozi učitelja fizike u 2.a. razredu .
Učitelji: Višnja Šuperba, prof. matematike i fizike i Ivana Križanac, dipl.uč.r.n.
KADA?
Tijekom nastavne godine 2013./2014.
ŠTO?
Elektricitet
Duga
Slobodan pad ili padobran a la Faust Vrančić
ZAŠTO?
Popularizacija fizike u osnovnom obrazovanju.
Učimo učiti.
Prirodno-znanstveni pristupi u razrednoj nastavi.
KAKO?
Pokusi
Prezentacije
Praktični radovi
Rad u grupi