OŠ Brodarica
Raspored prijevoza
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored održavanja izvannastavnih aktivnosti, dopunske i dodatne nastave
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/loMKpZ6ES-Ozwim-SDOzuQ
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/vBV77hBLTbehmrKz8zxrxA
eTwinning projekt Biram zdravlje provodio se u školskoj godini 2021./22. kako bi kod učenika potaknuo razvoj suradničkih odnosa i inovativnost u svrhu razmjene iskustava dobre prakse, a s ciljem očuvanja zdravlja. Učenici su u sklopu projekta kroz multidisciplinarni pristup upoznali i osvijestili važnost prevencije i očuvanja zdravlja izborom pravilne i uravnotežene prehrane kao i važnost redovite fizičke aktivnosti za očuvanje zdravlja i sprječavanje bolesti. Učenici su poticani na jačanje vlastitih dobrih strana, zdrav način života i usvajanje dobrih navika u životu. Kroz IKT surađivali su s ostalim dionicima projekta i predstavili svoje aktivnosti koje su provodili tijekom nastavne godine te su na taj način razvijali suradničke odnose kako s učenicima svoje škole tako i s učenicima ostalih patnerskih škola, vodeći brigu o autorskim pravima i ponašanju u digitalnom okružju.eTwinning projekt Biram zdravlje provodio se u školskoj godini 2021./22. kako bi kod učenika potaknuo razvoj suradničkih odnosa i inovativnost u svrhu razmjene iskustava dobre prakse, a s ciljem očuvanja zdravlja. Učenici su u sklopu projekta kroz multidisciplinarni pristup upoznali i posvijestili važnost prevencije i očuvanja zdravlja izborom pravilne i uravnotežene prehrane kao i važnost redovite fizičke aktivnosti za očuvanje zdravlja i sprječavanje bolesti. Učenici su poticani na jačanje vlastitih dobrih strana, zdrav način života i usvajanje dobrih navika u životu. Kroz IKT surađivali su s ostalim dionicima projekta i predstavili svoje aktivnosti koje su provodili tijekom nastavne godine te su na taj način razvijali suradničke odnose kako s učenicima svoje škole tako i s učenicima ostalih patnerskih škola, vodeći brigu o autorskim pravima i ponašanju u digitalnom okružju. Aktivnosti naših učenika možete pogledati na poveznici
.
Obrazovni ciljevi projekta su ostvareni. Učenici su radili pojedinačno, u parovima ili manjim skupinama. Aktivnosti su se provodile kroz redovnu nastavu Biologije, Kemije, INA Biosigurnost i biozaštita, a ostvarena su očekivanja međupredmetnih tema: Zdravlje, Osobni i socijalni razvoj, Učiti kako učiti i Uporaba IKT-a. Suradničkim učenjem i istraživačkom nastavom učenici su stekli različita znanja o očuvanju zdravlja. Tijekom cijelog projekta koristili su različite informacijsko komunikacijske tehnologije kojima su prikazali vlastite aktivnosti. Razvijali su komunikacijske i socijalne vještine međusobno i s učenicima drugih škola. Razmjenjivali su vlastita iskustva, ideje i primjere praks
TKO?
Učenici 8. razreda u ulozi učitelja fizike u 2.a. razredu .
Učitelji: Višnja Šuperba, prof. matematike i fizike i Ivana Križanac, dipl.uč.r.n.
KADA?
Tijekom nastavne godine 2013./2014.
ŠTO?
Elektricitet
Duga
Slobodan pad ili padobran a la Faust Vrančić
ZAŠTO?
Popularizacija fizike u osnovnom obrazovanju.
Učimo učiti.
Prirodno-znanstveni pristupi u razrednoj nastavi.
KAKO?
Pokusi
Prezentacije
Praktični radovi
Rad u grupi