OŠ Brodarica
Raspored prijevoza
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored održavanja izvannastavnih aktivnosti, dopunske i dodatne nastave
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/loMKpZ6ES-Ozwim-SDOzuQ
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/vBV77hBLTbehmrKz8zxrxA
Pandemija COVID-a utjecala je na sve segmente života, promijenila nam je navike i stil života. U skladu s izazovima „novog normalnog“ usvajali smo nove vještine i ponašanja.
Početkom pandemije u školama smo s klasične nastave u učionici u kratkom roku prešli na nastavu u online okruženju. Učenici i učitelji su se vrlo brzo prilagodili zahtjevima koji su se javili promjenom radne sredine, korištenje digitalnih alata postaje dio svakodnevnog rada. Učitelji za rad biraju digitalne alate koji su učenicima poznati i na taj način pozornost usmjeravaju na ostvarivanje kurikulumskih ishoda.
Iskustva koja smo stekli tijekom tog perioda primjenjujemo u sljedećoj školskoj godini kako bi odgojno-obrazovni proces bio što učinkovitiji. Učenici i učitelji vrlo lako prelaze s tradicionalnog rada u učionici u online okruženje. Nastava u školama je organizirana u skladu s trenutnom pandemijom COVID-a kombiniranjem nastave u učionici i nastave u online okruženju.
Dio učenika je pratio nastavu u učionici, a dio učenika je pratio nastavu od doma. Učitelji su kreirali nastavne aktivnosti i učenicima isporučivali potrebne materijale i vježbe koristeći njima poznate digitalne alate. Učenici koji su doma upute za rad dobivali su putem MS Teams platforme koju je naša škola koristila za online rad u realnom vremenu.
Provedenim upitnikom istražile smo mišljenje učenika o provedbi nastave kombiniranjem nastave u učionici i nastave u online okruženju, njihovo mišljenje o prednostima i nedostatcima takvog odvijanja nastave te koliko su zadovoljni usvojenošću sadržaja koji su im prezentirani na takav način i kakvi su im rezultati vrednovanja.
TKO?
Učenici 8. razreda u ulozi učitelja fizike u 2.a. razredu .
Učitelji: Višnja Šuperba, prof. matematike i fizike i Ivana Križanac, dipl.uč.r.n.
KADA?
Tijekom nastavne godine 2013./2014.
ŠTO?
Elektricitet
Duga
Slobodan pad ili padobran a la Faust Vrančić
ZAŠTO?
Popularizacija fizike u osnovnom obrazovanju.
Učimo učiti.
Prirodno-znanstveni pristupi u razrednoj nastavi.
KAKO?
Pokusi
Prezentacije
Praktični radovi
Rad u grupi