OŠ Brodarica
Raspored prijevoza
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored održavanja izvannastavnih aktivnosti, dopunske i dodatne nastave
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/loMKpZ6ES-Ozwim-SDOzuQ
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/vBV77hBLTbehmrKz8zxrxA
Učenici šestih razreda su u pratnji razrednica 31.listopada bili na izvanučioničnoj nastavi u Splitu.
Učenici šestih razreda su u pratnji razrednica 31.listopada bili na izvanučioničnoj nastavi u Splitu. Posjetili su Muzej osjeta čija je tema ljudska osjetila. Muzej je podijeljen u pet zona-vid, sluh, opip, balanas i zvuk. Šetnjom sobama muzeja i istraživanjem mogli su naučiti više o sebi i svojim osjetilima. Cijeli prostor je ispunjen glazbenim, svjetlosnim i mirisnim instalacijama koje pobuđuju različite osjete, a kroz sve se provlače osjet Dalmacije (mogli su pomirisati jugo, buru, ruzinavi brod,...).
Nakon posjeta Muzeju osjeta uputili smo se u Arheološki muzej u Splitu u kojem su u sklopu projekta“ „Matematičari u muzeju“ bili na radionici Geometrija u lapidariju Arheološkog muzeja u Splitu. Učenici su uz pomoć kustosice grčko-helenističke zbirke Jelene Jovanović i predavačice metodike matematike s PMF-a Željke Zorić ponovili koliko su važni bili Stari Grci i njihova otkrića, te izvršili mjerenja stela u lapidariju kako bi mogli riješiti zadani problem. Zadovoljni i s novim otkrićima vratili su se u Šibenik.
Razrednice:
Ana Perak i Višnja Šuperba
TKO?
Učenici 8. razreda u ulozi učitelja fizike u 2.a. razredu .
Učitelji: Višnja Šuperba, prof. matematike i fizike i Ivana Križanac, dipl.uč.r.n.
KADA?
Tijekom nastavne godine 2013./2014.
ŠTO?
Elektricitet
Duga
Slobodan pad ili padobran a la Faust Vrančić
ZAŠTO?
Popularizacija fizike u osnovnom obrazovanju.
Učimo učiti.
Prirodno-znanstveni pristupi u razrednoj nastavi.
KAKO?
Pokusi
Prezentacije
Praktični radovi
Rad u grupi