preskoči na sadržaj

Osnovna škola Brodarica

Login
Epidemiološke mjere
eTwinning škola

 

Dabar: od 2016.

Tražilica
Razredne stranice

 

 

 

 

 

    

     

      

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
QR kod i Trokut
Autor: Višnja Šuperba, 19. 11. 2018.

 

 U svakodnevnom životu djeca koriste  tehnologiju najčešće za zabavu, zašto ju ne iskoristiti za učenje? Kako učenike dodatno motivirati, unaprijediti proces poučavanja? Stavljanjem pred izazov koji je njima privlačan. U tu svrhu učinkovit alat je QR kod. Učenici šestog razreda su u grupama na satu ponavljanja rješavali zadatke iz cjeline  Trokut – Zbroj veličina unutarnjih kutova u trokutu.


Zadatci su zadani u QR zapisu.

Tabletom su očitali zadatak i zajednički osmislili strategije rješavanja postavljenih zadataka. Ukoliko je bilo potrebno međusobno su jedni drugima pomagali. Rezultate smo zajedno provjerili. Na kraju sata svaka grupa je osmislila po jedan zadatak koji im je poslužio za domaći rad.

Osim uvježbavanja nastavnog gradiva učenici su razvijali produktivno mišljenje, kvalitetno primjenjivali naučeno, njegovali pozitivan stav i poštivanje prema uloženom trudu svakog pojedinca u grupi i rezultatima rada.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Fizika u razrednoj nastavi

TKO?

Učenici 8. razreda u ulozi učitelja fizike u 2.a. razredu .

Učitelji: Višnja Šuperba, prof. matematike i fizike i Ivana Križanac, dipl.uč.r.n.

 

KADA?

Tijekom nastavne godine 2013./2014.

 

ŠTO?

Elektricitet

Duga

Slobodan pad ili padobran a la Faust Vrančić

ZAŠTO?

Popularizacija fizike u osnovnom obrazovanju.

Učimo učiti.

Prirodno-znanstveni pristupi u razrednoj nastavi.

 

KAKO?

Pokusi

Prezentacije

Praktični radovi

Rad u grupi

Vidimo se i u trećem razredu!!!

Aktivnosti

preskoči na navigaciju