OŠ Brodarica
Raspored prijevoza
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored održavanja izvannastavnih aktivnosti, dopunske i dodatne nastave
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/loMKpZ6ES-Ozwim-SDOzuQ
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/vBV77hBLTbehmrKz8zxrxA
U svakodnevnom životu djeca koriste tehnologiju najčešće za zabavu, zašto ju ne iskoristiti za učenje? Kako učenike dodatno motivirati, unaprijediti proces poučavanja? Stavljanjem pred izazov koji je njima privlačan. U tu svrhu učinkovit alat je QR kod. Učenici šestog razreda su u grupama na satu ponavljanja rješavali zadatke iz cjeline Trokut – Zbroj veličina unutarnjih kutova u trokutu.
Zadatci su zadani u QR zapisu.
Tabletom su očitali zadatak i zajednički osmislili strategije rješavanja postavljenih zadataka. Ukoliko je bilo potrebno međusobno su jedni drugima pomagali. Rezultate smo zajedno provjerili. Na kraju sata svaka grupa je osmislila po jedan zadatak koji im je poslužio za domaći rad.
Osim uvježbavanja nastavnog gradiva učenici su razvijali produktivno mišljenje, kvalitetno primjenjivali naučeno, njegovali pozitivan stav i poštivanje prema uloženom trudu svakog pojedinca u grupi i rezultatima rada.
TKO?
Učenici 8. razreda u ulozi učitelja fizike u 2.a. razredu .
Učitelji: Višnja Šuperba, prof. matematike i fizike i Ivana Križanac, dipl.uč.r.n.
KADA?
Tijekom nastavne godine 2013./2014.
ŠTO?
Elektricitet
Duga
Slobodan pad ili padobran a la Faust Vrančić
ZAŠTO?
Popularizacija fizike u osnovnom obrazovanju.
Učimo učiti.
Prirodno-znanstveni pristupi u razrednoj nastavi.
KAKO?
Pokusi
Prezentacije
Praktični radovi
Rad u grupi