preskoči na sadržaj

Osnovna škola Brodarica

Login
Epidemiološke mjere
eTwinning škola

 

Dabar: od 2016.

Tražilica
Razredne stranice

 

 

 

 

 

    

     

      

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Utjecaj šećera na naš organizam
Autor: Višnja Šuperba, 2. 5. 2019.

Učenici sedmih i osmih razreda su koristeći istraživački pristup i uz suvremene nastavne metode  upoznali kakve štetne učinke na naše zdravlje ima pretjerana konzumacija šećera.

Pravilna prehrana posebno je značajna u razdoblju odrastanja. Zdrave prehrambene navike koje djeca steknu u ranom djetinjstvu utječu na odabir hrane i način prehrane i u kasnijem životnom razdoblju, a time i na zdravlje u odrasloj dobi. Moderni način prehrane i prerade namirnica doveo je do toga da u razvijenim europskim zemljama djeca konzumiraju previše dodanog šećera, koji čini od 16,5% do čak 25,6% dnevnog kalorijskog unosa. Dodani šećeri nisu samo prazne kalorije koje zauzimaju mjesto nutritivno bogatoj hrani, već mogu imati druge štetne učinke na organizam, a oni su ovisni o dozi.


Važno je naučiti čitati deklaracije i razumjeti pod kojim se sve nazivima skriva dodani šećer.

Povratak pravoj, izvornoj hrani najsigurniji je način da izbjegnemo unos štetnih šećera i organizmu pružimo obilje raznolikih nutrijenata važnih za funkcioniranje, rast i razvoj.

Ishodi učenja:

-      izračunati maseni udio šećera u soku

-      usporediti masene udjele šećera u sokovima

-      prepoznati kvalitetan prehrambeni proizvod

-      izračunati indeks tjelesne mase

Aktivnosti učenika:

 Učenici su istražili ponudu sokova u trgovini, zabilježili nutritivne vrijednosti     pojedinih  sokova, samostalno su rješavali zadatke s radnog listića u kojima su   trebali primjenjivati znanja iz kemije (izračunavanje masenog udjela),  fizike (gustoća)   matematike (proporcionalnost, postotni račun, analiza i prikazivanje podataka) i informatike (grafički su prikazali prikupljene podatke). Istražili su kako konzumacija nezdrave hrane (između ostalog šećer u hrani) utječe na poremećaje u prehrani i pojavnost ostalih bolesti kao posljedice toga. Rezultate rada prikazali su pomoću padleta. Pomoću svojih pametnih telefona izračunali su svoj indeks tjelesne mase koristeći kalkulator za izračun na stranici http://www.mef.unizg.hr/if/alati/racunala/skripte/i_mase.htm 

                   



Priloženi dokumenti:
Nastavni_listic.docx (59.82 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Fizika u razrednoj nastavi

TKO?

Učenici 8. razreda u ulozi učitelja fizike u 2.a. razredu .

Učitelji: Višnja Šuperba, prof. matematike i fizike i Ivana Križanac, dipl.uč.r.n.

 

KADA?

Tijekom nastavne godine 2013./2014.

 

ŠTO?

Elektricitet

Duga

Slobodan pad ili padobran a la Faust Vrančić

ZAŠTO?

Popularizacija fizike u osnovnom obrazovanju.

Učimo učiti.

Prirodno-znanstveni pristupi u razrednoj nastavi.

 

KAKO?

Pokusi

Prezentacije

Praktični radovi

Rad u grupi

Vidimo se i u trećem razredu!!!

Aktivnosti

preskoči na navigaciju