OŠ Brodarica
Raspored prijevoza
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored održavanja izvannastavnih aktivnosti, dopunske i dodatne nastave
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/loMKpZ6ES-Ozwim-SDOzuQ
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/vBV77hBLTbehmrKz8zxrxA
Učenici sedmih i osmih razreda su koristeći istraživački pristup i uz suvremene nastavne metode upoznali kakve štetne učinke na naše zdravlje ima pretjerana konzumacija šećera.
Pravilna prehrana posebno je značajna u razdoblju odrastanja. Zdrave prehrambene navike koje djeca steknu u ranom djetinjstvu utječu na odabir hrane i način prehrane i u kasnijem životnom razdoblju, a time i na zdravlje u odrasloj dobi. Moderni način prehrane i prerade namirnica doveo je do toga da u razvijenim europskim zemljama djeca konzumiraju previše dodanog šećera, koji čini od 16,5% do čak 25,6% dnevnog kalorijskog unosa. Dodani šećeri nisu samo prazne kalorije koje zauzimaju mjesto nutritivno bogatoj hrani, već mogu imati druge štetne učinke na organizam, a oni su ovisni o dozi.
Važno je naučiti čitati deklaracije i razumjeti pod kojim se sve nazivima skriva dodani šećer.
Povratak pravoj, izvornoj hrani najsigurniji je način da izbjegnemo unos štetnih šećera i organizmu pružimo obilje raznolikih nutrijenata važnih za funkcioniranje, rast i razvoj.
Ishodi učenja:
- izračunati maseni udio šećera u soku
- usporediti masene udjele šećera u sokovima
- prepoznati kvalitetan prehrambeni proizvod
- izračunati indeks tjelesne mase
Aktivnosti učenika:
Učenici su istražili ponudu sokova u trgovini, zabilježili nutritivne vrijednosti pojedinih sokova, samostalno su rješavali zadatke s radnog listića u kojima su trebali primjenjivati znanja iz kemije (izračunavanje masenog udjela), fizike (gustoća) matematike (proporcionalnost, postotni račun, analiza i prikazivanje podataka) i informatike (grafički su prikazali prikupljene podatke). Istražili su kako konzumacija nezdrave hrane (između ostalog šećer u hrani) utječe na poremećaje u prehrani i pojavnost ostalih bolesti kao posljedice toga. Rezultate rada prikazali su pomoću padleta. Pomoću svojih pametnih telefona izračunali su svoj indeks tjelesne mase koristeći kalkulator za izračun na stranici http://www.mef.unizg.hr/if/alati/racunala/skripte/i_mase.htm
TKO?
Učenici 8. razreda u ulozi učitelja fizike u 2.a. razredu .
Učitelji: Višnja Šuperba, prof. matematike i fizike i Ivana Križanac, dipl.uč.r.n.
KADA?
Tijekom nastavne godine 2013./2014.
ŠTO?
Elektricitet
Duga
Slobodan pad ili padobran a la Faust Vrančić
ZAŠTO?
Popularizacija fizike u osnovnom obrazovanju.
Učimo učiti.
Prirodno-znanstveni pristupi u razrednoj nastavi.
KAKO?
Pokusi
Prezentacije
Praktični radovi
Rad u grupi