OŠ Brodarica
Raspored prijevoza
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored održavanja izvannastavnih aktivnosti, dopunske i dodatne nastave
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/loMKpZ6ES-Ozwim-SDOzuQ
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/vBV77hBLTbehmrKz8zxrxA
Svjetski dan tla Ujedinjenih naroda (WSD) obilježava se svake godine 5. prosinca. Ovogodišnja kampanja ''Tlo i voda: izvor života'' naglašava međusobnu povezanost tla i vode te potrebu za integriranim upravljanjem na globalnoj razini.
Nizom aktivnosti, pokusa i istraživačkih radova učenici petih razreda osvijestili su vrijednost tla i vode u svakodnevnom životu te važnost očuvanja ovih prirodnih resursa.
Kroz istraživačku nastavu prirode, učenici petih razreda proveli su pokuse kojima su ostvarili obrazovne ishode nastavne teme Život u tlu i Život u vodi:
OŠ PRI A.5.1. Učenik objašnjava temeljnu građu prirode.
OŠ PRI B.5.1. Učenik objašnjava svojstva zraka, vode i tla na temelju istraživanja u neposrednom okolišu.
OŠ PRI B.5.2. Učenik objašnjava međuodnose životnih uvjeta i živih bića.
OŠ PRI D.5.1. Učenik tumači uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja,
te ishode međupredmetnih tema:
odr A.2.1. Razlikuje pozitivne i negativne utjecaje čovjeka na prirodu i okoliš.
odr B.2.3. Opisuje kako pojedinac djeluje na zaštitu prirodnih resursa.
odr C.2.3. Prepoznaje važnost očuvanja okoliša na opću dobrobit.
Radove pogledajte na poveznici
https://padlet.com/slacic11/svojstva-vode-radionica-mg51yniucm7w