OŠ Brodarica
Raspored prijevoza
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored održavanja izvannastavnih aktivnosti, dopunske i dodatne nastave
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/loMKpZ6ES-Ozwim-SDOzuQ
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/vBV77hBLTbehmrKz8zxrxA
Prvi osnovnoškolski poduzetnički hackathon:
Poticanje kreativnosti i poduzetničkog duha među mlađim generacijama
Uspješno je završen prvi osnovnoškolski poduzetnički hackathon, koji je okupio izuzetno talentiranu skupinu osnovnoškolaca, pružajući im platformu za razvoj poduzetničkih vještina i istraživanje inovativnih ideja, a održan je na tvrđavi svetog Ivana. Učenici naše škole su ostvarili odlične rezultate. Ovo natjecanje bilo je vrlo dinamično, potičući mlade sudionike (uzrasta od 11 do 14 godina) na osmišljavanje i prezentiranje svojih poslovnih koncepata. Na hackathonu je sudjelovalo šest osnovnoškolskih timova iz Šibensko-kninske županije, a podijeljene su i nagrade.
Natjecatelji su se borili za visoke nagrade koje su pridonijele ohrabrivanju njihovog poduzetničkog duha - prvo mjesto osvojio je tim OŠ Juraj Šižgorić iz Šibenika s idejom kreiranja nove vrste građevinskog materijala koje bi se izrađivalo od građevinskog otpada koji bi se koristio kao sirovina za 3D printer. Drugo mjesto osvojio je tim OŠ Brodarica idejom pokretanja malih trgovina pored svake škole u Šibeniku. Tim je oduševio žiri svojom prezentacijom i razradom poslovnog plana. Treće mjesto osvojio je također tim iz OŠ Brodarica koji je osmislio VR kapsulu koja bi promijenila iskustvo gledanja filmova i igranja računalnih igara.
Događaj je započeo uvodnim predavanjem mentora, a nakon toga su se osnovnoškolci organizirali u timove kako bi razvili svoje poslovne ideje. Povezivanje timova je realizirano kroz igru “1. korak u poduzetništvo”, koja je za cilj imala pokazati osnovnoškolcima kako funkcionira poslovni proces i kako svaka odluka u poslovnom procesu ima određene posljedice.
Nakon igre, natjecatelji su bili izazvani da razviju poslovne koncepte rješavajući stvarne probleme u svojem okruženju. Nakon osmišljavanja svog proizvoda ili usluge demonstrirali su svoje ideje kroz kreiranje kratkog poslovnog plana, koji je obuhvatio opis proizvoda/usluge, ciljanu publiku, monetizaciju i marketinšku strategiju, a bio je ključan dio natjecanja. Svaki tim imao je priliku prezentirati svoju ideju i prototip pred sucima i publikom. Timovi su bili ocijenjeni na osnovu inovativnosti, izvedivosti, prezentacijskih vještina te potencijala za rast, ističući se kao nadareni poduzetnici budućnosti.
Ovaj hackathon nije samo pružio platformu za kreativnost i poduzetništvo, već je također potaknuo mlade na inovativnost i razmišljanje o rješenjima za stvarne probleme u svijetu oko njih. Učenje kroz iskustvo bilo je ključno za ovo natjecanje, pružajući mladima vrijedne vještine za buduće izazove i sigurni smo kako će ih iskustva i znanja koje su stekli na hackathonu potaknuti da u svom budućem radu budu poduzetniji.
Hackathoni se provode u sklopu projekta “Regionalni znanstveni centar - RaSTEM” koji se financira iz EGP financijskog mehanizma.
Izvor: https://www.mok.hr/vijesti/item/38933-hackathon-ekipe-6-skola-iz-zupanije-natjecale-su-se-u-izradi-inovativnih-rjesenja-u-robotici-i-klimatskim-promjena